Skip to content
توسعه دهنده نرم افزار اوران ،
ورود
عضویت در اوران
سبدخرید
توسعه دهنده نرم افزار اوران
منوی سایت
صفحه نخست
وبلاگ
آموزش فیلمنامه نویسی
آموزش نویسندگی
رشته فنی مهندسی
مهندسی عمران
مهندسی برق
آموزش نرم افزار متلب
کدنویسی در نرم افزار متلب
شبیه سازی در نرم افزار متلب
پیمانکار و مشاور
آموزش زبان انگلیسی
آموزش محصولات
اخبار سایت
محصولات
محصولات مهندسی عمران
نرم افزار محاسبه بار باد
نرم افزار عمران بایگان
نرم افزار آموزش و محاسبه تعدیل
نرم افزار محاسبه بار برف
محصولات بخش هنر و ادبیات
نرم افزار جامع فیلمنامه نویسی فیلامون
نرم افزار سناریست – ویرایشگر فیلمنامه
نرم افزار ایده پردازی شهرزاد
دوره کامل آموزش فیلمنامه نویسی اوران
محصولات آموزشی
نرم افزار پیکشنری کلم
پشتیبانی فنی
راهنمای خرید
درباره ما
تماس با ما
سفارش ساخت نرم افزار
آموزش فیلمنامه نویسی
توسعه دهنده نرم افزار اوران
»
آموزش فیلمنامه نویسی
آموزش فیلمنامه نویسی
فلش فوروارد
فلش فوروارد توضیح: یکی از اشتباهات رایج کتب فیلمنامه نویسی و کارگاه های آموزشی، عدم شناخت تفاوت بین فلشبک و فلش فوروارد است. فرض کنید صحنه پایانی فیلمی، همان آغاز فیلم نمایش داده میشود. خیلی به اشتب ...
مشاهده جزئیات بیشتر
ساب تکست (SUBTEXT) یا اشاره غیرمستقیم
قانون شماره 9: استفاده از ساب تِکست (SUBTEXT) یا اشاره غیرمستقیم ساب تکست، یا همان کنایه، نوعی دیالو ...
نقطه میانی ، پلی میان حقیقت و دروغ – قسمت دوم
نقطه میانی ، پلی میان حقیقت و دروغ – قسمت دوم گاهی نویسندگان حرفه ای نسبت به وجود آن ناآگاهند ...
سه اصل به قلاب انداختن مخاطب در ده صفحه نخست
سه اصل به قلاب انداختن مخاطب در ده صفحه نخست : جلب نظر بی وقفه ایجاد حس همذات پنداری سوق مخاطب به سو ...
انواع ضربه به پروتاگونیست – قسمت دوم
انواع ضربه به پروتاگونیست – قسمت دوم برای فیلمنامه ای که دو کاراکتر اصلی دارد ( البته قبلا در ...
مهمترین لحظه داستان : نقطه عطف اول
مهمترین لحظه داستان : نقطه عطف اول لحظه ای در هر داستانی وجود دارد که دارای بیشترین میزان اهمیت است ...
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت دوم
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت دوم 2– انکار: یک روش دیگر برای زنده نگه داشتن تنش ...
پیام: آنچه باعث تحول میشود
پیام: آنچه باعث تحول میشود وقتی ادراک نهایی قهرمان حاصل شد، میتواند روی کنش نهایی تمرکز کند. بعضی ...
قانون شماره 7: برقراری ارتباط تنگاتنگ با کاراکتر – قسمت دوم
قانون شماره 7: برقراری ارتباط تنگاتنگ با کاراکتر – قسمت دوم حال سه دیالوگ زیر را ببینید: 1- ...
آغاز سفر قهرمان (صفحه 25 تا 30) – حادثه کلیدی
آغاز سفر قهرمان (صفحه 25 تا 30) – حادثه کلیدی قهرمان هنگامی تصمیم میگیرد یا مجبور میشود ماجرا را ...
گزینه های ورود به داستان : سورپرایز
گزینه دوم: سورپرایز از صحنه اول برای غافلگیری مخاطب یا قهرمان یا هر دوی آنها استفاده کنید. به فیلمه ...
گزینههای دراماتیک ورود به داستان
گزینههای دراماتیک ورود به داستان پس از آنکه استراتژی خود را برای ورود به داستان مشخص کردید، حال نوب ...
گزینه های ورود به داستان : شوک و رمز و راز
گزینه های ورود به داستان : شوک و رمز و راز گزینه سوم: شوک استفاده از شوک برای جذب مخاطب کمی چیپ است ...
آیا حادثه کلیدی و واکنش کلیدی یکی هستند؟
آیا حادثه کلیدی و واکنش کلیدی یکی هستند؟ آیا شما هم متوجه مطلبی مبهم در تعریف حادثه کلیدی و واکنش کل ...
واکنش کلیدی : ورود به دنیای اصلی ماجرای داستان
واکنش کلیدی : ورود به دنیای اصلی ماجرای داستان و حالا در دالان این جدایی از دنیای عادی، در انتهای ای ...
نحوه وارد آوردن ضربه به قهرمان
نحوه وارد آوردن ضربه به قهرمان در این بخش با انواع خصوصیتها و نوع ضربهها آشنا میشویم و خواهیم آمو ...
مصاحبه با چند تهیه کننده در خصوص 10 صفحه نخست
مصاحبه با چند تهیه کننده در خصوص 10 صفحه نخست 1- چه چیزهایی از ده صفحه نخست هر فیلمنامه دستگیرتان می ...
نقطه میانی، پلی میان حقیقت و دروغ
نقطه میانی ، پلی میان حقیقت و دروغ تحول صورت گرفته در این نقطه لزوما سبب نمیشود کاراکتر، دروغ یا فر ...
حادثه انگیزنده، زلزله دنیای داستان
حادثه انگیزنده چیزی باید بین قلاب اول و نقطه عطف اصلی اول رخ دهد. چیزی که داستان را پویا نگاه دارد. ...
انواع پلات داستانی – قسمت سوم
انواع پلات داستانی – قسمت سوم پلات تکرار یک حادثه در یک روایت کلاسیک، هیچگاه یک حادثه دوبار تک ...
انواع موانع پیش روی کاراکتر در جهت خلق داستان
انواع موانع پیش روی کاراکتر در جهت خلق داستان سختیهای فیزیکی مشکلات فیزیکی شامل بیماریها، جراحات، ...
تحقیق در مورد کاراکترهای فیلمنامه
تحقیق در مورد کاراکترهای فیلمنامه ایده بسیار بزرگی برای یک فیلمنامه یافته اید. کاراکتر اصلی شما یک م ...
تفاوت میان ساختار و پلات
نویسندگان عزیز ؛ همانطور که میدانید در بسیاری از دوره های آموزشی و کتابهای آموزش فن فیلمنامه نویسی، ...
پیش داستان کاراکترها
پیش داستان کاراکتر ها وقتی در حال شخصیت پردازی برای فیلمنامه تان هستید، باید آگاه باشید که آنها زیر ...
از چه پایانهایی در فیلمنامه باید پرهیز کرد؟
از چه پایانهایی باید پرهیز کرد؟ از پایانبندیهای قابل پیش بینی به شدت بپرهیزید. یا از آن دسته پایان ...
1
2
…
8
بعدی ←
بلاگ
آموزش زبان انگلیسی
آموزش فیلمنامه نویسی
آموزش محصولات
آموزش نرم افزار متلب
آموزش نویسندگی
اخبار سایت
پیمانکار و مشاور
مهندسی برق
مهندسی عمران
جدیدترین اخبار اوران
توصیف صحنه در فیلمنامه
ارائه نرم افزار شهرزاد
آپدیت محصولات دوره آموزش فیلمنامه نویسی
ارائه آموزش جامع نقطه عطف دوم فیلمنامه
ارائه آموزش نکات تکنیکی نگارش فیلمنامه
تازه ترین نوشته ها
فلش فوروارد
ساب تکست (SUBTEXT) یا اشاره غیرمستقیم
نقطه میانی ، پلی میان حقیقت و دروغ – قسمت دوم
سه اصل به قلاب انداختن مخاطب در ده صفحه نخست
انواع ضربه به پروتاگونیست – قسمت دوم
مهمترین لحظه داستان : نقطه عطف اول
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت دوم
پیام: آنچه باعث تحول میشود
قانون شماره 7: برقراری ارتباط تنگاتنگ با کاراکتر – قسمت دوم
آغاز سفر قهرمان (صفحه 25 تا 30) – حادثه کلیدی
فیلمنامه نویس حرفه ای باشید
دوره های آموزشی
همه چیز در مورد
فیلمنامه نویسی
ژانر
ایده پردازی
تم و پیرنگ
دانلود
دوره های آموزشی
همه چیز در مورد
فیلمنامه نویسی
ژانر
ایده پردازی
تم و پیرنگ
دانلود
نرم افزار فرمت حرفه ای فیلمنامه
نرم افزار ویرایشگر فیلمنامه
نرم افزار شهرزاد
نرم افزار ایده پرداز داستانی
نرم افزار جامع فیلمنامه نویسی
نرم افزار جامع فیلم نامه نویسی
فیلامون
صفر تا صد فیلمنامه با نرم افزار جامع فیلمنامه نویسی
فیلامون
راه حل نهایی فیلمنامه نویسان…
×