Skip to content
توسعه دهنده نرم افزار اوران ،
ورود
عضویت در اوران
سبدخرید
توسعه دهنده نرم افزار اوران
منوی سایت
صفحه نخست
وبلاگ
آموزش فیلمنامه نویسی
آموزش نویسندگی
رشته فنی مهندسی
مهندسی عمران
مهندسی برق
آموزش نرم افزار متلب
کدنویسی در نرم افزار متلب
شبیه سازی در نرم افزار متلب
پیمانکار و مشاور
آموزش زبان انگلیسی
آموزش محصولات
اخبار سایت
محصولات
محصولات مهندسی عمران
نرم افزار محاسبه بار باد
نرم افزار عمران بایگان
نرم افزار آموزش و محاسبه تعدیل
نرم افزار محاسبه بار برف
محصولات بخش هنر و ادبیات
نرم افزار جامع فیلمنامه نویسی فیلامون
نرم افزار سناریست – ویرایشگر فیلمنامه
نرم افزار ایده پردازی شهرزاد
دوره کامل آموزش فیلمنامه نویسی اوران
محصولات آموزشی
نرم افزار پیکشنری کلم
پشتیبانی فنی
راهنمای خرید
درباره ما
تماس با ما
آموزش فیلمنامه نویسی
توسعه دهنده نرم افزار اوران
»
آموزش فیلمنامه نویسی
آموزش فیلمنامه نویسی
دستمزد نگارش فیلمنامه سال 1401
دستمزد فیلمنامه در سال 1401 انجمن صنفی فیلمنامهنویسان سینمای ایران در بیانیهای حداقل دستمزد فیلمنامه نویسان عضو این صنف سینمایی در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. انجمن صنفی فیلمنامهنویسان سینمای ایران در ب ...
مشاهده جزئیات بیشتر
پیش نیازهای یک پایان قوی
پیش نیازهای یک پایان قوی به فیلم ” مهاجمین تابوت عهد ” از سری فیلمهای “ایندیانا جو ...
یک پایان خوب در فیلمنامه
یک پایان بندی خوب بهترین پایان بندی تحت شرایطی رخ میدهد که هنگام نوشتن آن را تماشا کنید. گاهی شما ر ...
از چه زمانی باید به فکر نوشتن پایان فیلمنامه باشیم؟
از چه زمانی باید به فکر نوشتن پایان فیلمنامه باشیم؟ قبل از هر چیز و مهمتر از همه چیز، قبل از شروع فی ...
ساختار پلات مایکلهاگ در فیلمنامه
در ادامه با یکی از انواع ساختار سه پرده ای، تحت عنوان ساختار پلات مایکلهاگ آشنا خواهید شد: ساختار پ ...
نگاهی تفصیلی تر به ساختار سه پرده ای
نگاهی تفصیلی تر به ساختار سه پرده ای اکت اول: مقدمات اولین پرده مرحله فراهم آوردن مقدمات داستان است ...
ساختار : آغاز، میان و پایان
ساختار : آغاز، میان و پایان وقتی مردم میپرسند که ساختار چیست، بیشترین پاسخی که میشنوید اینست: ساخت ...
نحوه نگارش دیالوگ برای کاراکترپردازی
دیالوگهای واقع بینانه و طبیعی کاراکتر در خصوص دیالوگ، معمولا نوک حمله انتقادات به سوی طبیعی بودن یا ...
تحقیق در مورد کاراکترهای داستان
تحقیق در مورد کاراکترهای داستان ایده بسیار بزرگی برای یک فیلمنامه یافته اید. کاراکتر اصلی شما یک مدی ...
پیش داستان کاراکترها
پیش داستان کاراکترها وقتی در حال شخصیت پردازی برای فیلمنامه تان هستید، باید آگاه باشید که آنها زیر ب ...
یافتن مناسب ترین ژانر برای ایده بخصوص
انتخاب ژانر درست ترین ژانر را برای ایده تان پیدا کنید. مهمترین تصمیمی که در کل فرآیند فیلمنامه نویس ...
روشهای انتخاب ژانر
روشهای انتخاب ژانر 95 درصد نویسندگان در همان مراحل اولیه فرضیه داستانی شکست میخورند. شاید ایده بسیا ...
نحوه انتخاب ژانر اصلی
نکته مهم : یک گونه باید به عنوان گونه اصلی انتخاب شود. فیلمنامه نویسان هوشمند که در خصوص بازاریابی ص ...
قانون شماره 8: خلق کاراکترهای تاثیرگذار و دیالوگ
قانون شماره 8: خلق کاراکترهای تاثیرگذار چه رابطه ای میان کاراکتر و دیالوگ قوی وجود دارد؟ همانطور که ...
دیالوگ دم دستی و مستقیم یا دیالوگهای غیرمستقیم؟
ساب تکست ؛ زمان بندی چه زمان باید از ساب تکست استفاده کرد؟ زمانی که استفاده از دیالوگهای مستقیم(دم ...
حداقل دستمزد فیلمنامه نویسان در سال 99
کانون فیلمنامهنویسان سینمای ایران حداقل دستمزد فیلمنامهنویسان عضو این صنف سینمایی را برای فیلم س ...
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت سوم
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت سوم 4- درام: تنگنا یا انکار یا هر دو، تصمیمی را در پی ...
فلش فوروارد
فلش فوروارد توضیح: یکی از اشتباهات رایج کتب فیلمنامه نویسی و کارگاه های آموزشی، عدم شناخت تفاوت بین ...
ساب تکست (SUBTEXT) یا اشاره غیرمستقیم
قانون شماره 9: استفاده از ساب تِکست (SUBTEXT) یا اشاره غیرمستقیم ساب تکست، یا همان کنایه، نوعی دیالو ...
نقطه میانی ، پلی میان حقیقت و دروغ – قسمت دوم
نقطه میانی ، پلی میان حقیقت و دروغ – قسمت دوم گاهی نویسندگان حرفه ای نسبت به وجود آن ناآگاهند ...
سه اصل به قلاب انداختن مخاطب در ده صفحه نخست
سه اصل به قلاب انداختن مخاطب در ده صفحه نخست : جلب نظر بی وقفه ایجاد حس همذات پنداری سوق مخاطب به سو ...
انواع ضربه به پروتاگونیست – قسمت دوم
انواع ضربه به پروتاگونیست – قسمت دوم برای فیلمنامه ای که دو کاراکتر اصلی دارد ( البته قبلا در ...
مهمترین لحظه داستان : نقطه عطف اول
مهمترین لحظه داستان : نقطه عطف اول لحظه ای در هر داستانی وجود دارد که دارای بیشترین میزان اهمیت است ...
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت دوم
روشها و مراحل ایجاد تنش احساسی – قسمت دوم 2– انکار: یک روش دیگر برای زنده نگه داشتن تنش ...
پیام: آنچه باعث تحول میشود
پیام: آنچه باعث تحول میشود وقتی ادراک نهایی قهرمان حاصل شد، میتواند روی کنش نهایی تمرکز کند. بعضی ...
1
2
…
9
بعدی ←
[layerslider id="10"]
بلاگ
آموزش زبان انگلیسی
آموزش فیلمنامه نویسی
آموزش محصولات
آموزش نرم افزار متلب
آموزش نویسندگی
اخبار سایت
پیمانکار و مشاور
مهندسی برق
مهندسی عمران
جدیدترین اخبار اوران
نرم افزار AnyDesk ، پشتیبانی مستقیم از راه دور
توصیف صحنه در فیلمنامه
ارائه نرم افزار شهرزاد
آپدیت محصولات دوره آموزش فیلمنامه نویسی
ارائه آموزش جامع نقطه عطف دوم فیلمنامه
تازه ترین نوشته ها
دستمزد نگارش فیلمنامه سال 1401
دستمزد نگارش فیلمنامه سال 1401
پیش نیازهای یک پایان قوی
یک پایان خوب در فیلمنامه
از چه زمانی باید به فکر نوشتن پایان فیلمنامه باشیم؟
ساختار پلات مایکلهاگ در فیلمنامه
نگاهی تفصیلی تر به ساختار سه پرده ای
ساختار : آغاز، میان و پایان
نحوه نگارش دیالوگ برای کاراکترپردازی
تحقیق در مورد کاراکترهای داستان