توسعه دهنده نرم افزار اوران ، ورود

تشریح کامل مسائل کتاب سیستم های فازی و کنترل فازی لی وانگ

  • کتاب تشریح کامل مسائل سیستم های فازی و کنترل فازی لی وانگ
  • نظرات

تشریح کامل مسائل کتاب سیستم های فازی و کنترل فازی لی وانگ (کتاب حل تمرین فازی)

کتاب حل تمرین سیستم های فازی و کنترل فازی

نویسندگان:

۱- غلامرضا نظم آرا

۲- سید محمد احمدی (کارشناس مکانیک در طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، کارشناس ارشد رشته مکانیک گرایش مکاترونیک از دانشگاه صنعتی شاهرود و دانش پژوه دکتری رشته برق گرایش کنترل از دانشگاه صنعتی شاهرود)

۳- نفیسه واعظی

انتشارات: نوآور (پارسیا)

تعداد صفحات: ۳۸۸ صفحه

قیمت کتاب: ۲۷۰۰۰ تومان

توضیحات در مورد کتاب:‌ این کتاب در ۱۵ فصل و مطابق سرفصل های زیر تدوین شده است (کتاب حل تمرین فازی):

در فصل اول تا یازدهم کتاب حل تشریحی تمامی تمرین های آخر کتاب آورده شده است و هر تمرینی که قابلیت حل توسط محیط برنامه نویسی متلب را داشته، برنامه نویسی در جدولی مجزا به حل سوال اضافه شده است.

در فصل دوازدهم، طراحی سیستم فازی با بکارگیری جدول جستجو برای دو مثال کاربردی کنترل حرکت رو به عقب کامیون برای بارگیری و پیشگویی سری زمانی مکی-گلاس شرح داده می‌شود.

در فصل سیزدهم ، ضمن آشنا شدن با مفهوم گرادیان نزولی، کاربرد طراحی سیستم فازی با استفاده از روش آموزش گرادیان نزولی در شناسایی نمونه‌هایی از سیستم‌های دینامیکی غیرخطی مورد مطالعه قرار می‌گیرد. در فصل چهاردهم، به تشریح طراحی سیستم فازی با استفاده از روش کمترین مربعات بازگشتی می‌پردازیم و کاربرد این روش را در شناسایی سیستم‌های دینامیکی غیرخطی نشان خواهیم داد.

در نهایت در فصل پانزدهم، طراحی سیستم‌های فازی با بهره‌گیری از خوشه‌سازی مورد مطالعه قرار می‌گیرد. بیان این نکته ضروری است که تمامی پروژه‌های فصل‌های دوازدهم تا پانزدهم این کتاب، توسط محیط برنامه نویسی متلب انجام شده است و دانشجویان و محققان می‌توانند در جداول مجزا در هر فصل، این برنامه‌ها را مشاهده کنند.

برای خرید آنلاین کتاب با تخفیف ویژه به لینک انشارات نوآور (لینک روبرو) مراجعه کنید:

لینک خرید کتاب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

Next

مقالات مرتبط